joi, 30 octombrie 2014

De mai bine de 100 de ani oamenii visează la mașini-zburătoare. Dorința lor s-ar putea împlini mai repede decât am crede. O companie austriacă a prezentat la Festivalul Inovatorilor din Austria al treilea prototip al unui automobil-zburător, care poate circula atât pe șosea, cât și prin aer.
AeroMobilul se transformă din mașină în avion la o simplă apăsare de buton, desfășurându-și aripile ascunse în spatele pasagerilor. Vehiculul are un design compact, poate încăpea într-un loc standard de parcare și practic poate circula pe orice drum. Mai mult decât atât, mașina-zburătoare nu are nevoie decât de câteva sute de metri pentru a decola.
„I-am dedicat acestui automobil 25 de ani. Am început într-un garaj, împreună cu tatăl și cu fratele meu și am făcut mai multe proiecte, câteva prototipuri și acum e timpul să vă prezint un concept real”, a precizat Stefan Klein, dezvoltatorul autoturismului.
Mașina zburătoare poate atinge viteze de peste 160 de kilometri pe oră pe șosea și de peste 200 de kilometri de oră prin aer. În plus, vehiculul funcționează cu benzină și cu un singur rezervor poate parcurge mai mult de 700 de kilometri. De asemenea, AeroMobilul are toate elementele de siguranță ale unui avion, inclusiv un pilot automat și un sistem de parașută.
Deocamdată nu se știe prețul unui astfel de autoturism, dar constructorii dau asigurări că el va fi unul accesibil.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!