duminică, 26 octombrie 2014

"Daca nu se iau masuri impotriva arbitrului, cerem schimbarea lui Vassaras!" Stelistii vor suspendarea din arbitraj a lui Kovacs
ASA Tg Mures 1-0 Steaua | Presedintele Stelei a acuzat Comisia Centrala de Arbitri dupa prestatia lui Kovacs.
"Nu cred ca mai poate fi spus ceva, e foarte greu sa mai joci fotbal in acest campionat intr-un mod corect. E greu si pentru nationala sa aiba oameni daca Rusescu si Keseru sunt cu comotii la spital. Noi am avut de-a lungul timpului cateva meciuri memorabile cu Istvan Kovacs, e o problema mereu cand ne arbitreaza. Eu maine in Comitetul Executiv o sa imi rezerv dreptul de a face o cerere sa vad care e stadiul arbitrajului in Romania. Acest arbitru nu a facut arbitraj, a oprit o echipa sa castige. Daca nu se iau masuri impotriva lui nu vom face performanta in fotbal.
Keseru are comotie si nu isi aduce aminte ce s-a intamplat, va fi investigat. Ganditi-va ce simte un jucator cand primesti acele lovituri intentionate, cu ce curaj mai joci? De cate ori am putut l-am refuzat pe Istvan Kovacs, din pacate nu mai putem sa facem acest lucru dar atitudinea arbitrului se repeta in raport cu Steaua. Nu este o intamplare, nu a fost o zi proasta a arbitrului. Daca nu schimba lucrurile, o sa cerem schimbarea lui Vasaaros din functie.", a spus Argaseala la LookTV.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!