luni, 27 octombrie 2014


* * *

Cele mai frumoase locuri prin care am umblat au fost sufletele oamenilor pe care i-am iubit.

* * *

Cele mai frumoase mâini sunt mâinile mamei.

* * *

Mâinile cu care şi-a mângâiat cu mândrie şi iubire burtica, atunci când erai încă în pântecele ei.

* * *

Mâinile cu care te-a ţinut în braţe, cu care te-a mângâiat, te-a spălat, te-a îngrijit şi ţi-a pregătit hrana.

* * *

Mâinile de care te-ai sprijinit când ai făcut primii paşi din viaţa ta.

* * *

Mâinile cu care şi-a şters lacrimile atunci când a fost îngrijorată, când i-a fost teamă, când s-a bucurat de succesele tale, când ţi-a simţit lipsa,... când ai rănit-o cu vreo privire rece sau cu vreo vorbă nemeritată...

* * *

Mâinile cu care ţi-a alinat durerile, temerile şi cu care ţi-a dat curaj şi forţă să mergi mai departe.

* * *

Mâinile cu care ţi-a dăruit tot ceea ce a avut mai bun.

* * *

Mâinile cu care a muncit neobosită pentru tine, cărând greutăţi, îndurând asprimea gerului, răni şi dureri.

* * *

Mâinile cu care ţi-a deschis uşa de mii de ori.

* * *Mâinile pe care şi le împreunează într-o rugăciune trimisă cerului pentru tine...

* * *Necazurile - tocmai ele, care te pun la pământ şi care te fac să crezi că nu vei reuşi niciodată să te mai ridici - te fac să devii puternic. Nu ştii niciodată cât de puternic eşti, până când a fi puternic, este singura ta şansă să supravieţuieşti.

* * *

Dragostea înseamnă să înţelegi fără explicaţii, să crezi fără dovezi, să auzi fără cuvinte, să vezi cu ochii închişi, să simţi fără atingeri.

* * *

Un om care l-a ales pe Dumnezeu nu poate fi sărac.

* * *

Cel mai sigur şi mai încăpător loc din lume este sufletul mamei.

* * *

Te-am căutat prin paturi ademenitoare
Crezând c-am să te pot uita uşor
Dar cum să poată un altul, oarecare
Să îmi aline nesfârşitul dor?
Te-am căutat în alţii câteodată
Crezând c-am să te pot înlocui
Dar nu pot toţi bărbaţii laolaltă
Să mă iubească, cum doar tu mă poţi iubi!
Te-am căutat în fiecare noapte
Şi-apoi în fiecare răsărit...
Te-am căutat în strigăte şi-n şoapte
Dar nicăieri şi-n nimeni nu te-am mai găsit!

* * *

Şi chiar dacă frumuseţea sufletului nostru este considerată naivitate... 
Şi chiar dacă sensibilitatea noastră este considerată slăbiciune... 
Şi chiar dacă bunătatea este considerată prostie... 
Şi chiar dacă sinceritatea este adesea pedepsită... 
Şi chiar dacă încrederea ne este adesea trădată... 
Şi chiar dacă iertarea ne este răsplătită cu alte greşeli...
Şi chiar dacă respectul oferit este tratat cu lipsă de consideraţie...
Şi chiar dacă nu primim întotdeauna ceea ce oferim... 
Şi chiar dacă la iubire ni se răspunde uneori cu indiferenţă... 
noi să rămânem buni, frumoşi, sensibili, naivi, sinceri! Să credem cu toată forţa inimii în oameni, în frumos, în prietenie şi în iubire!

* * *

Dacă mă judeci doar după trecutul meu, să nu te miri dacă vei ajunge să faci parte din el.

* * *

Ceea ce inima nu poate vedea, ochilor le va fi şi mai ascuns...

* * *

Daca nu-i vezi lacrimile unui om, nu înseamnă că el nu plânge pe ascuns în sufletul lui.

* * *

Iertarea este poarta către libertate.

* * *

Oamenii mici se simt mari doar când arată spre alţii cu degetul.

* * *

Eu

Am fost altfel decât s-a văzut...
Nu oricine-a vrut să mă cunoască.
Iar de unii, care, să mă ştie-au vrut
Eu m-am protejat purtând o mască.
Am iubit pe cine nu m-a vrut
Şi am părăsit pe cine m-a iubit
Am greşit cui nu m-ar fi rănit
Şi-am iertat pe cine n-a greşit
Am găsit ce nu am căutat
Şi am căutat ce e de negăsit
Am crezut în ce n-a existat
Şi de adevăr prea des m-am îndoit.

* * *

detalii despre carte
Sunt doar un om... iubit, urât, aprobat, dezaprobat, acceptat, respins, înţeles, neînţeles,
admirat, judecat... sunt doar un simplu om care are nevoie de pace interioară, de
echilibru, de locul lui sub soare, de steaua lui pe Cer, de vise.... un om care vrea să iubească şi să fie iubit..
Un suflet liber este un suflet care iartă, care nu poartă încărcătura suferinţelor şi a dezamăgirilor... A ierta înseamnă libertate!

* * *

E-atâta nepăsare între noi...
Şi-atâtea lacrimi ce nu se împart la doi
Şi e atâta teamă de eşec
Încât nu ştiu ce vreau să fac...
Să stau? Să plec?

* * *


Doamne, îţi mulţumesc că nu eşti orgolios ca oamenii!

* * *

Ne-a dat Dumnezeu doi ochi. Dacă unul nu mai vede, măcar putem vedea cu celălalt... Şi mâini ne-a dat, tot două. Dacă nu ne mai putem ajuta de una, măcar ne putem ajuta de cealaltă... Mă întreb: de ce nu ne-o fi dat şi două suflete? Pentru momentele acelea în care sufletul nu mai poate şi ar avea nevoie să fie ajutat de celălalt...

* * *

Atunci când plângem, o facem ca să udăm florile pe care le-am sădit în sufletele noastre.

* * *

detalii despre carte
De câte ori mă aflu în preajma ta fac eforturi disperate să nu te îmbrăţişez...

* * *

Tot ajutorul pe care l-ai oferit cuiva şi toate gesturile frumoase vor fi uitate de îndată ce ai deranjat cu ceva.

* * *

Acolo unde oamenii rănesc, Dumnezeu mângâie.

* * *

pv" style="font-family: 'Lucida Grande', Verdana, Arial, sans-serif; font-size: 16px; line-height: 15.8400001525879px; margin-bottom: 10px; margin-top: 10px; text-align: justify;"> Sunt oameni care, deşi te însoţesc, nu înseamnă că îţi sunt alături.
Sunt oameni care, deşi îţi sunt alături, nu înseamnă că sunteţi împreună.
Sunt oameni care, deşi te aud, nu te ascultă. Sunt oameni care, deşi te ascultă, nu te înţeleg şi nu le pasă.
Sunt oameni care, deşi te privesc nu te văd. Sunt oameni care deşi de văd, nu te cunosc.
Sunt oameni care, deşi îţi sunt alături, sunt foarte departe de tine...
Sunt oameni care, deşi te mângâie şi te îmbrăţişează, nu te iubesc.
Sunt oameni care, deşi te însoţesc pe drumul tău şi îţi fac promisiuni, într-o zi vor coti brusc pe alte drumuri...

* * *

Adevăratele comori ale unui om se află în sufletul său... sunt toate sentimentele frumoase, forţa cu care se ridică ori de câte ori viaţa îl îngenunchează, spiritul liber, bunătatea, generozitatea cu care împarte tot ce are mai bun şi mai frumos, credinţa şi iubirea cu care se dăruieşte lumii... Iar fără aceste comori, până şi cei mai bogaţi oameni sunt foarte, foarte săraci...

* * *

Nu poţi fi departe de un om cât timp îl iubeşti, fiindcă îl porţi în suflet. Aşadar, ar putea, oare, să fie cineva mai aproape de tine decât în propriul tău suflet?

* * *

Timpul separă prietenii de străini. Separă oamenii de persoane. Separă iubirea de iluzii. Separă visele de coşmaruri. Separă grijile de închipuiri. Separă teama de îndrăzneală. Trebuie doar să avem răbdare ca lucrurile să se întâmple aşa cum trebuie şi atunci când trebuie.

* * *

Viaţa nu te întreabă niciodată dacă eşti pregătit sau nu de o nenorocire. Nu îţi dă niciun preaviz şi niciun avertisment înainte să te surprindă cu un necaz, care să îţi prăbuşească întreg universul.

* * *

Nu mă voi considera niciodată mai presus de alt om doar pentru că am nişte reuşite pe care alţii nu le au, pentru că sunt conştientă că fiecare om excelează în ceva, că fiecare om are ceva valoros în el, dar nu toţi ştiu asta sau nu toţi au posibilitatea să arate asta... Şi mai ştiu că întotdeauna va exista cineva mai bun decât mine.

* * *

Am învăţat că nu merită să plâng după oameni care nu m-au iubit şi m-au abandonat. Ca aceia care m-au însoţit o perioadă pe drumul meu, iar apoi au cotit brusc pe alte drumuri, nu au fost decât nişte umbre care m-au privat de soare.

* * *

Soarele nu mă va priva de căldura şi de lumina lui doar pentru că privirile oamenilor îmi vor ţine umbră.

* * *

Nimeni nu va pune nevoile tale pe primul loc, dar orice nimeni va avea pretenţia ca tu să pui nevoile sale pe primul loc.

* * *

Azi poţi fi cel mai fericit om de pe Pământ, convins că ai totul şi că trăieşti o viaţă perfectă şi frumoasă. Eşti sigur pe viitorul tău, pe visele tale şi pe oamenii de lângă tine. Dar e nevoie doar de o clipă, pentru ca întreg universul tău să se prăbuşească.

* * *

După fiecare experienţă în care cineva te-a făcut să suferi, tu alegi cine vrei să fii: victima celor care te-au rănit, sau un om puternic, demn şi fericit.

* * *

Dumnezeu te iubeşte şi te va ajuta să treci peste toate, iar atunci când timpul îţi va cicatriza rănile sufletului şi când inima ta va recăpăta iar forţă, îţi va trimite o altă iubire, alţi prieteni, alte şanse, alte drumuri, alte bucurii, alte mângâieri, alte vise...

* * *

Un om care are inima plină cu iubire nu va fi niciodată singur, sărac sau urât.

* * *

În viaţă se mai întâmplă să ai parte şi de oameni care să îţi muşte mâna pe care le-ai întins-o ca să-i ridici de jos, cu care le-ai oferit din hrana ta, cu care i-ai mângâiat atunci când erau trişti şi cu care le-ai alinat durerile... Sau oameni care te vor lovi peste obrazul pe care altă dată te-au pupat şi pe care atunci când nu mai au nevoie de tine ţi-l vor inunda cu lacrimi...

* * *

Aminteşte-ţi mereu că există un mâine care îţi va aduce alte şanse, alte vise şi alţi oameni care să te iubească şi să te preţuiască. Aminteşte-ţi că eşti o minune, că meriţi tot ce este mai bun şi mai frumos şi că ai o mare datorie faţă de tine: să fii fericit!

* * *

Oamenii din jurul tău sunt doar nişte spectatori. Ei asistă la spectacolul vieţii tale şi nu are nicio importanţă dacă le place sau nu cum îţi trăieşti viaţa. Ai tot dreptul să faci alegeri după bunul plac, cât timp trăieşti după principii morale sănătoase. Dar părerea oamenilor nu este importantă. Fiindcă nu ceilalţi trăiesc în locul tău, nu ei îşi vor asuma responsabilităţile deciziilor tale şi nu ei vor plăti pentru greşelile tale. Nu ei trăiesc în locul tău, aşa cum, la sfârşit, nu ei vor muri în locul tău.

* * *

Când te simţi pierdut, caută-te în oamenii pe care îi iubeşti...

* * *

În viaţă întâlneşti oameni care, atunci când ai un moment vulnerabil, profită la maxim de sălbiciunea ta. Dar exisţă şi oameni care îţi arată preţuire şi suport - şi, culmea, aceştia sunt tocmai aceia de la care ai cele mai puţine aşteptări.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!